ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Приемни събират жалби на туристите по Черноморието, ако се натъкнат на потребителски проблеми като загубен багаж, дублирани резервации или некачествено обслужване.
Това съобщи шефът на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по БНТ.
Той обяви, че освен в големите комплекси по морето, Варна и Бургас, такива приемни през юли и август ще бъдат открити и в по-малките курортни градчета на най-комуникативните места.
Всеки турист може да подава веднага сигнали за неприятностите, които го сполитат по време на почивката му, а представители на комисията по места моментално ще взема мерки.
Благодарение на сътрудничеството на комисията с полицията и митниците наскоро са били спрени 7 000 опасни стоки за плуване, предназначени за деца.
От комисията са решили, че това е полезна форма, тъй като откритите приемни по зимните курорти стреснали предлагащите услуги за почиващите и те внимавали какво вършат.