Първата пиарка на Киро Диана Дамянова: Лена не отговори какво прави на парапета - изключително отблъскващо! Казах им, че не съм им майка, но това е щета!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Кампанията на ПП бе безлична. Тази, която аз проведох, бе на крилете на морала и на бъдещето на България. В началото ми хареса “Има как”. Мислех си, че ще заложат на емоционалния подход, но миг след това се започна: има как децата да ядат домати и други подобни. Така дори минималната емоция бе унищожена. Това заявява пред "24 часа" първата пиарка на ПП Диана Дамянова.
Според нея през последната седмица кампанията е била "доунищожена от думите на Кирил Петков, казани в интервю". В него той заявява, че няма спасители и трябва сами да се спасим. "Точно обратното на онова, което каза, когато се появи в политиката - че има енергия и воля. Сега се оказва, че не е така, и стана боза, свързана с много гафове като Априловската гимназия и др.", отбелязва Дамянова.
Тя е категорична - включването на Лена Бориславова е "големият гаф на ПП". Според Дамянова това "изяжда между 5 и 10% от подкрепата за партията": "Изключително агресивна кампания, без тя да отговори на въпроса какво прави на парапета, което е изключително отблъскващо. Аз още докато бях там, казах, че не съм им майка, но пускането й в публичен оборот носи щета. Имаше още един проблем, най-вероятно са имали твърде малко пари и те са дошли в последния момент, когато стана пренасищане в ефира. По-късно стана ясно, че ПП имат 2 пъти повече бордове от всички останали, което е досадно".
"Веднъж включих телевизора и видях две тв реклами на ПП една след друга, това не си го позволява никой. Рекламата трябва да е красива, съвършена и да свърши точно когато е най-интересно. Вместо това видяхме Лена Бориславова на влакова композиция, реклама, която от пиар гледна точка е абсурдна. Това заедно с преиграната кампания и билборда 5 мъже и една жена - обединени "Има как", заявява Дамянова.