Първо в ПИК и "Час Пик"! Проститутки мамят момчета във фейсбук - вижте схемата!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Докато депутатите мъдруват дали да легализират проституцията, жриците обърнаха социалните мрежи на бардак. Там те набират своите клиенти необезпокоявани пред очите на деца и непълнолетни младежи, сигнализират сащисани родители.
“Всеки пети потребител пише в личните си данни, че работи за фейсбук. То ще излезе, че тази социална мрежа е най-големият работодател в България. Много от тези са жени и момичета, които не се свенят да пускат свои актови снимки, с които набират клиентела”, възмути се пред “Час Пик” Елена Коцева.
Приятел с тарифа Тя била потресена, когато на стената с приятели на своя син зърнала снимката на Камелия по монокини и палав поглед. Когато попитала коя е тази, нейният буден тийнейджър съвсем спокойно я светнал, че въпросната жена е от т.нар. социални жрици. Услугите й започвали от 60 лева и стигали до 1000 лв. в зависимост от времето, прекарано с нея.
Проверка на “Час Пик” показа, че практикуващите най-древната професия дори не крият лицата си. Те се обявяват просто за по-свободомислещи потребители на социалната мрежа, основана от Марк Зукърбърг.
Един баща си направил следния експеримент. Той видял сред листата с приятели на дъщеря си доста съмнителна млада жена. В своя профил тя пишела, че приема съобщения само от “сериозни господа”. Столичанинът решил да я види що за стока е и є написал съобщение от своя профил. На дежурното “Здравей, как си” девойката вместо отговор му пуснала покана за „кафе с райбер”.
Без да влиза в подробности, поставила и условие - ако иска да се срещнат, то да носи в себе си поне 100 лева. И да се чуят предварително по мобилните телефони.
Запознати с бранша разказаха, че тарифите на фейсбук-жриците се съобщават само по телефона. В противен случай написаното съобщение може да бъде използвано за уличаващо доказателство.
Наскоро депутатът Стефан Кенов се обяви за закон, който да обложи проституцията с легален данък. Докато текат дебатите в парламента, фейсбук заприлича на квартал с фенери. А отскоро жриците са заложили и на рекламна стратегия, базирана на еротични клипчета. Тъй като администраторите на системата следят за подобно съдържание, палавниците публикували само връзка към виртуална поща с примерен текст “Новото видео на Моника - не е за изпускане”. Когато човек кликне, той се препраща на място, откъдето съдържанието може да бъде свалено направо на компютъра ви.


