ПЪРВО в ПИК! ИНТЕРНЕТ ГЪРМИ! Клиенти беснеят срещу "Теленор": Вие сте абсолютни лъжци! Служителите ви си разправят клюки, вместо да работят!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Поредна вълна на недоволство се изля към мобилният оператор "Теленор". Абонати изригнаха срещу телекомуникационния гигант заради лошото обслужване в магазините от веригата. Клиентите се оплакват от арогантно отношение и неангажираност на служителите на мобилния оператор и от допълнителното начисляване на услуги, които се видят безплатни.
Вижте какво пишат възмутени потребители:
"След като в офиса на Telenor България във "Фантастико" в "Люлин" заявих (в спокоен и уважителен тон), че не съм доволна от част от услугата им по поправка на телефон ми беше заявено с уверен тон: "Ние сме най-добрият сервиз в България"..Ей това е уважение към клиентите, такстичност, адекватност... Браво!!! Това, че сте най-добрият сервиз (според кого?) не оставя ли място за подобрения или мнението на клиента няма значение..."
"Днес за пореден път се убедих в непукизма и нежеланието за работа със свойте клиенти от страна на telenor. Отидох да си платя сметката на касата, две от служителките си разменяха клюки. Поздравих учтиво с " Добър ден!", при което не получих отговор. След няколко секунди, явно забелязвайки моето учудване, че не съм получил обратен поздрав, една от тях се обърна, измърмори "Добър ден, изчакайте малко" и продължи историята, която разказваше на колежката си! В големите и главни офиси, подобно отношение не се среща, но в по-малките и особено в големите вериги магазини е доста често срещана практика. Лично аз съм изключително разочарован от известно време вече и се замислям да сменя оператора, при положение че другите имат или същите или даже по-добри оферти."
"Telenor, вие сте абсолютни лъжци - след като ми обяснявахте, че интернетът ми е безплатен, изведнъж ми начислявате такъв, без аз да съм ползвала. Толкова сте некоректни и с вашата агресивна политика, с която винаги като отида да си платя сметката, ме карата да си подновявам договора с допълнителна услуга! Спрете се малко!"


