ПЪРВО В ПИК! Интернет гърми! Служители на „Теленор” се гаврят с клиентите на оператора, вижте гнусния им номер!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Грозна постъпка от страна на служители на „Теленор” предизвика вълна от възмущение в интернет. Абонати на оператора са безкрайно разочаровани от поредния долен номер на персонала на телекомуникационния гигант. Този път лице от фирмата е подвело клиент, че подписва договор за две, вместо за една година. При желание от страна на потребителя да му бъде обяснено защо е направено така, отговорът е бил, че просто писането и документацията за едногодишен договор е повече. Вижте какво точно се е случило от възмутената абонатка:
„Вчера ходихме в Grand Mall Varna в офис на „Теленор” да подновим договора на моя приятел и договорът бе направен за 2 години без служителят (Йво Йорданов) да ни спомене нищо извънредно. Ние мислехме, че договорът е направен за 1 год. И го подписахме и си тръгнахме. По-късно, поглеждайки какво ни е дал, виждях, че документът е за 2 год. Посещавайки друг офис и питайки защо така се е получило, отговорът беше, „защото за 1 година трябва много да пише и му е било по-лесно да е за две години”.
"Уважаеми началници или директори на „Теленор”, хора, който правят нещата по-лесни за тях, а не за клиента и казвайки, „защото трябва много да пиша” не ви правят добра реклама, повярвайте, и клиент, който не е доволен много лесно може да запази номера си и да смени оператора."
Ако вие сте компания, която държи да запази клиентите си, не би трябвало да допускате това, защото това вреди на вашето име .”


