Развод преди брака в хранителните вериги! Изнемогващите "Карфур" и "Пикадили" се отказаха да се сливат - ще работят самостоятелно
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Прекратява се сливането между магазините "Карфур" и "Пикадили". Това обявиха в съобщение до медиите на КМБ Б.В., член на "Маринопулос груп", главен франчайзър на веригата от супермаркети „Карфур“ в България.
"КМБ Б.В., член на "Маринопулос груп", главен франчайзър на веригата от супермаркети „Карфур“ в България съобщава, че компанията няма да продължи със сливането с АП Март АД, собственик на веригата от супермаркети „Пикадили“ в България.
КМБ Б.В. ще продължи да управлява мрежата си автономно, с нов опитен мениджърски екип, който незабавно ще въведе в сила план с действия, за да продължи с развитието на операциите и дейностите си, поставяйки изискванията и нуждите на клиентите в центъра на бизнеса на компанията", гласи съобщението.
Сливането между двете компании бе обявено през ноември миналата година. Тогава те планираха, че когато сливането завърши, ще се роди четвърта по приходи верига за бързооборотни стоки в страната с годишен оборот от 452 млн. лв. (данните са за 2013 г.), 3000 служители и 75 магазина. Двете компании планираха да продължат да оперират като самостоятелни брандове.