Разкрития! Алисия се предложила на Митко Пайнера четири пъти, той я срязал
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Фолк звездата Алисия може да е пчелата-майка в музикална компания „Ара“ към днешна дата, но това не означава, че е била най-лоялната изпълнителка във фирмата, пише HotArena.
Близо 4 пъти певицата е подливала вода на продуцентите си, които сега стоят плътно зад гърба й които пожертваха свои именити кадри, сред които бяха Емануела, Джина Стоева и Ивена.
Очевидци разказват, че лансирането на бившата на Ники Михайлов в „Ара“ съвсем не се дължи на дългогодишната й вярна служба в компанията.
Ако ръководството е останало с такова впечатление за нея, то е било само защото не е разбрало за броя на ножовете, които любимката на членовете му е забила прилежно и безсърдечно в гърба на всеки един от тях.
Оказва се, че Алисия е ходила има - няма 4 пъти в конкурентната фирма, за да се пробута на Митко Пайнера, та видиш ли - да го склони да я прибере в неговата музикална империя официално - с подписите им върху подходящите документи, съдържащи една камара клаузи и договорки.
Макар да не получавала конкретни обещания от г-н Димитров, че той ще се нагърби да удовлетвори професионалните й желания, тя продължавала да му досажда. Периодично го навестявала, за да си пробва късмета отново и отново, докато на инженера не му омръзнало от натегачеството и нахалството й и категорично я отрязал.
След като Пайнера тропнал с крак и изрекъл последната си дума, Алисия се примирила, че ще – не ще, ще си кибичи в „Ара“.
През 2013 г. от нищото плъзва (обратна на горните твърдения) информация в онлайн медиите, че инж. Димитров тогава все по-често „ухажвал“ изпълнителката с примамливи предложения за съвместни професионални отношения. Но тя била непреклонна и не се поддала на изкушението.
Като причина за железните откази на Ася се изтъкват куп сюперлативи за привилегиите, с които се ползва на тогавашното й работно място – „имала свобода какви песни да пее“, „кога да почива“, „какво да прави с живота си“, „почти нямала конкуренция във фирмата“, „златната кокошка на „Ара Мюзик“.


