Последвайте ни в Google News Showcase
Министерството на туризма разработва маркетингова кампания за привличане на туристи от Китай. Тя ще започне през следващата година. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с китайски бизнесмени и инвеститори, която се проведе днес в София.
WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)
„Тази година сред основните фокуси в Европа е инициативата „2018 г. – Година на туризма ЕС – Китай“. Потенциалът на китайския пазар е огромен и се очаква в следващите години пътуванията на китайските туристи непрекъснато да се увеличава”, заяви Ангелкова.
Министерството на туризма разработва и специален продукт за далечни пазари, с който да се популяризират възможностите за туризъм в региона. Това е т.нар. „Балкански маршрут“, който е съвместен проект между 11 страни от Балканите-България, Сърбия, Румъния, Сърбия, Турция, Черна гора, Хърватия, Албания, Босна и Херцеговина, Словения и Република Македония.
През миналата година в Шанхай бе открит първия български туристически информационен център, а в момента се подготвя откриването на център в Пекин. Страната ни проучва възможностите за разкриване на такива обекти и в други китайски провинции.
За първите седем месеца на годината България е била посетена от 15,5 хиляди китайски туристи. През 2017 година сме посрещнали 26,2 хиляди гости от Китай, като това е увеличение от 41,2% в сравнение с предходната година.