ГОРЕЩО
Георги Марков бие аларма пред ПИК: Животът на Орбан е в опасност! Ето какво се случва в...
ПРЕДИЗБОРЕН ХИТ на известен рапър взриви Мрежата (ВИДЕО)
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ: Апелативният прокурор на София Радослав Димов подаде оставка
Нидал Алгафари с гореща прогноза пред ПИК TV: Пеевски отвява Кирил Петков и Костадинов на вота. Променкаджиите влизат в печална битка с БСП за четвърто и пето място (ВИДЕО)
ИМА НЕЩО ГНИЛО! Ваня Григорова се ожали, че кампанията й струва само 5000 лв. - кой тогава плаща билбордовете й за близо 300 бона (СНИМКИ)
Рекламодателите бягат от Дългия
Зрителите на Слави Трифонов оредяват все повече. Рейтингът му лети като камък към дъното и рекламодателите бягат презглава от него. Според последните данни пазарният дял на Дългия в програмата на Би Ти Ви е паднал на 8 пункта, което хвърля в паника гологлавия водещ. Но и не само него. Бившият му служител Росен Петров също е в окаяно положение. Делът на предаването му "Нека говорят" гравитира около 4,5 пункта. Неговият пряк конкурент Кеворк Кеворкян, с когото Нова телевизия уж дръпна нагоре, стои по-долу дори от Росен - "Всяка неделя" има едва 4 пункта пазарен дял. "ВИП брадър" също не направи чудеса за Нова телевизия. Каквито и драми да диплят, когото и да разплакват - вън и вътре в Къщата, риалити шоуто на Нико Тупарев има едва 7 пункта пазарен дял. Което не го прави атрактивно пространство за реклама. Сутрешният блок на Нова телевизия пък плаче за "ремонт". Водещите Калина Крумова и Христо Калоферов успяват да привлекат към ефира си едва около 100 000 зрители. Таванът на техния пазарен дял е 1 пункт.препоръчано