Видеото набира невероятна популярност в социалната мрежа YouTube
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Креативни студенти представиха реклама на луксозната автомобилна марка Mercedes-Benz, в която е включен нацисткият диктатор Адолф Хитлер като дете, съобщават световните медии.
Видеото събира все по-голяма популярност и противоречиви реакции в социалната мрежа YouTube, като само за седмица клипчето има над 1,5 млн. гледания.
Сюжетът показва нов Мерцедес-Бенц, модел Е-класа, който минава през Бранау на Ин – родното място на Хитлер, и привлича вниманието на работещите навън хора. На улицата две момиченца играят на дама. Мощният автомобил заковава на метър от тях, демонстрирайки добре нагласените спирачки. Майка им ги премества от пътя му и той продължава.
Момченце, което пуска хвърчило, няма същата съдба. Автомобилът го удря, а бързо сменящ се кадър подсказва кое е това дете – виждаме порасналия Адолф Хитлер. И ако някой по-разсеян зрител не го е забелязал, авторите на спота са се погрижили да стане още по-ясно – веднага след инцидента към детето се втурва изплашената му майка с името му: „Адолф!“.
Финалът е за слогъна „Открива опасностите, преди те да са се появили“. Клипът започва с обяснение, че рекламата не е обвързана по никакъв начин с марката Мерцедес и германския концерн-производител Daimler AG. Пояснява се също и, че не е одобрена от ръководството на автомобилния гигант.
Вижте и скандалното видео:
http://www.youtube.com/watch?v=MZGPz4a2mCA