ГОРЕЩО
ЕКСКЛУЗИВНО В ПИК TV! Валерия Велева: Протестът няма визията за утре, а когато я няма, това е анархия. Да искаш сега да свалиш властта, значи да искаш да хвърлиш държавата в хаос (ВИДЕО)
ПЪРВО В ПИК! В "Люлин" почерня от полиция - дойдоха и кобрите на СДВР
САМО В ПИК TV! Цветанка Андреева за метежите на Радев и ППДБ: Сценарият е да се дестабилизира цялата система и през следващата година да влезем в спиралата на нови избори и нестабилни парламенти (ВИДЕО)
ПИК TV: И Борис Бонев недоволства от Терзиев за кризата с боклука в София (ВИДЕО)
Георг Георгиев: Днес България и Америка са по-близки от всякога като приятели, партньори и съюзници
Производителят на спиралата за мигли - "Диор" бил наклеветен от конкуренти
Рекламата на новата спирала за мигли на "Кристиан Диор", чието лице е Натали Портман, бе забранена във Великобритания, защото компютърна програма изкуствено увеличила ефекта, съобщи в. "Индипендънт". Решението е на Администрацията по рекламните стандарти на страната. Производителите от световноизвестната козметична компания се оправдават, че не са обърнали внимание на неестествения обем на миглите на Портман след компютърната обработка и не са искали да заблудят потребителя. Едновременно с това се разбра, че оплакването е било подадено от най-големия конкурент на "Диор" - френския козметичен гигант "Л'Ореал". През февруари контролният орган по рекламите забрани реклама на крема против бръчки на "Л'Ореал", защото авторите чрез Фотошоп превърнали 41-годишната Рейчъл Уайз в тийнейджърка.препоръчано


