Ръст на приходите на "Фейсбук" с 48 процента през първото тримесечие на годината
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Водещата световна социална медия "Фейсбук" отбеляза по-силен от очакваното ръст на приходите през първото тримесечие в резултат на по-високи рекламни разходи на бизнеса с оглед на стръмното увеличаване на онлайн трафика по време на коронавирусната пандемия, съобщават световните агенции, цитирани от БНР.
Facebook Inc. обяви вчера, че приходите на компанията за първото тримесечие са нараснали с 48 процента през тримесечието до 31 март, достигайки 26,17 млрд. долара, докато средните очаквания на Уолстрийт бяха за приходи в размер на 23,67 млрд. долара.
В същото време нетната печалба на медийния гигант скочи с 94 процента до 9,5 млрд. долара, или по 3,3 долара на акция спрямо печалба за едва 4,9 млрд. долара, или по 1,71 долара на акция през първото тримесечие на 2020 г.
Активните потребители на Facebook пък скочиха през първите три месеца на годината с 10 процента до 2,85 млрд. долара, оправдавайки очакванията на анализатори и икономисти.
"Имахме силно тримесечие, тъй като помогнахме на хората да останат свързани и на бизнеса да расте. Ще продължим да инвестираме агресивно, за да доставяме нови и значими преживявания през следващите години, включително в по-нови области като разширената и виртуална реалност, търговията и икономиката на творците", заяви след представянето на финансовия отчет главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг.
Компанията „Фейсбук” обяви, че очаква нарастване на приходите от реклама през цялата 2021 г., като общият ръст на приходите ще остане стабилен или умерено ускорен.
Силният финансов отчет допринесе за ръст на акциите на технологичния гигант с близо 6 процента към 325 долара за акция след края на редовната търговията на Уолстрийт.


