САМО в ПИК! Абонати на "МТел" изригнаха: Интернетът е под всякаква критика! Плащаме огромни суми, а се гаврят жестоко с нас?
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Десетки недоволни от услугите на "МТел" клиенти изригнаха срещу мобилния оператор, след като са станали жертви на некачествени услуги от тяхна страна.
Клиентите са недоволни от факта, че плащат огромни суми на фона на останалите държави в Европейския съюз, в замяна, на което получават отношение като в страни от Третия свят.
Интернетът и телевизията, които пробутват от "МТел" са под всякаква критика, а хората вече губят търпение и публично заявяват критиката си.
Вижте мнението на част от потребителите:
"Колко пъти днес ще спирате интернета в квартал "Люлин", това започна да става ежедневие. За какво си плащам аз изобщо", разказа клиент, безкрайно разочарован от пакета, който си е взел от тях.
Друг абонат вече е вдигнал ръце и иска да смени оператора, за да се измъкне евентуално от това неизгодно за него положение. "Вече не се търпи!", възмущава се той.
"Здравейте, имам един въпрос - защо не мога да си прекратя договора в кварталния магазин (Овча купел 1), а трябва да се разкарвам до центъра, за да го направя? Каква е тази чутовна глупост? Някакъв начин за изтезаване на хората, които са решили да сменят мобилния оператор или какво?", пита друг човек.
Естествено далеч това не е всичко, което нервира потребителите.
Вижте още няколко скандални ситуации, разказани от читатели на медията ни:
"Преди седмица имах неприятна случка с тях. Ползвах прима карта няколко пъти в годината която беше заредена с пари. Когато реших да я ползвам картата беше абсолютно празна. Попитах в техен магазин какво се е случило и ми отговориха , че ако не я зарежда на три месеца (новост) ти прибират целия кредит. Съответно за тази промяна не съм била уведомена по никакъв начин. Казах на младия наперен служител, че това се е чиста кражба и той с усмивка ми отговори: "да така е но нищо не можете да направите, в България е така!", пише смаяната жена.
Другото безобразие, до което прибягват от Мтел е лошото отношение към абонатите си, На всичкото отгоре в групата си във "Фейсбук", която е с цел да улеснява комуникацията между компанията и потребителите, Мтел най-нагло трият коментари на попарени хора, защото явно са неудобни за тях.
Истината винаги боли!