САМО В ПИК! Ето какво отговори „Бороспорт“ за инцидента с детето, пометено от лифт
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
След като ПИК първи съобщи за пометеното от лифт дете в курорта Боровец, компанията, стопанисваща съоръженията – „Бороспорт“, направи официален коментар за инцидента.
Информацията е ексклузвина, единствено за агенция ПИК, подчертаха пред наш репортер от „Бороспорт“. Ето и пълният текст на позицията:
„Днес в 12:39 ч. веднага след качване на лифт "Мартинови бараки" на група от 2-ма възрастни с 2 деца, едното дете се изхлузва и увисва от седалката след първия стълб на лифта.
Лифтът е спрян веднага и ски патрулът, който се намира наблизо, реагира много бързо, взима стълба от долна станция и се насочва към мястото, за да окаже помощ. Всичко се развива в рамките на половин минута.
Патрулът е бил съвсем наблизо, когато хора, намиращи се под седалката, са протегнали ръце и са подканили възрастния придружител да пусне детето. За съжаление не са изчакали патрула и са пуснали детето с надеждата, че ще бъде хванато от туристите под лифта.
Детето е паднало и по наша информация е със счупен крак. ПСС закараха детето веднага до медицинския център, за да му бъде оказана първа помощ. По наша информация детето е закарано в Пирогов.
Екипът ни следи от близо развитието по случая, опитваме се да направим връзка с родителите на детето и да помогнем, с каквото е необходимо.
Използваме този случай да напомним още веднъж на всички гости на курорта да бъдат внимателни при ползването на лифтовите съоръжения и да се доверяват на бързата реакция на нашите екипи - ски патрула и персонала обслужващ лифтовете.
Нашите екипи са тренирани за бърза и адекватна реакция в такива случаи. Ако не бяха избързали и пуснали детето в ръцете на доброжелателните туристи, и бяха изчакали нашата намеса, този случай нямаше да стигне до Пирогов“.
Георги Кочов, изп. директор Бороспорт АД