BG EN

САМО В ПИК! Как ни мами „Wizz Air”: Евтинджос компанията се изгаври жестоко с пътници! Прецакаха българи с полет до Кутаиси и ги ужилиха с пари

Животът днес

САМО В ПИК! Как ни мами „Wizz Air”: Евтинджос компанията се изгаври жестоко с пътници! Прецакаха българи с полет до Кутаиси и ги ужилиха с пари

36141
на 01.03.2017
САМО В ПИК! Как ни мами „Wizz Air”: Евтинджос компанията се изгаври жестоко с пътници! Прецакаха българи с полет до Кутаиси и ги ужилиха с пари
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Нискотарифната унгарска компания „Уиз Ер” (Wizz Air), която пусна котва и на родна почва, не спира да прави гаф след гаф и да демонстрира пренебрежително отношение към клиентите си. Поредният пример е с анулиран полет до Кутаиси, Грузия, алармираха ПИК възмутени пътници. Нашенците си купили билети за полет до Грузия, но след „внезапна промяна” в плановете на компанията, се наложило да пият една студена вода... на твърде висока цена.

препоръчано

Без да уведомят клиентите си, унгарците резнали полета до Кутаиси, защото бил... нерентабилен. Прецаканите пътници научили един от друг лошата новина. Повечето от тях били резервирали хотели в Грузия и веригата съвсем се оплела. От компанията благоволили да изпратят мейли до излъганите камилчета, в които се посочва, че ще им бъде приспадната сума, но не и реалната, която българите са платили. Така например вместо платените за билет по 198 лева на човек, компанията благоволила да приспадне само по 134 лева! А останалите 64 лева къде отиват? Пълно мълчание откъм компанията. Никой нищо не обяснява. 

И какво се оказва като се тегли чертата?! Десетки пътници остават в буквалния смисъл извън борда. Без върнати пари, без обяснения и без елементарно извинение.

Телефоните за контакт, посочени на сайта на „Уиз Ер” не само че са на цена от 1 лев за минута, но и нахално мълчат. Страницата на самолетната компания във Фейсбук е зарината с коментари и въпроси на недоволни клиенти. Повечето от питанията остават без отговор.

Елементарно е, когато става въпрос за отношения фирма – клиент, да има най-малкото извинение и обяснение от страна на компанията.

Е, ние питаме „Уиз Ер”: Защо не благоволиха да уведомят хората предварително, че полетите са спрени? Защо никой не обяснява къде и как ще бъдат върнати парите на излъганите пътници? Докога ще продължава подобно некоректно отношение към клиентите?! 

Защото конкуренцията е налице. А за „Уиз Ер” очевидно евтината услуга е равносилна и на евтино отношение към клиентите.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 10 декември: Овенът да не разчита на късмета си, на Девите не им е ден за търговия, Рибите омайват с чар САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за 10 декември: Овенът да не разчита на късмета си, на Девите не им е ден за търговия, Рибите омайват с чар
ПИК TV x
Нидал Алгафари пред ПИК TV: Само от ТОЗИ ЧОВЕК зависи дали ще има предсрочни избори. Политиката се опростачи, а младите стават жертва на манипулации (ВИДЕО) Нидал Алгафари пред ПИК TV: Само от ТОЗИ ЧОВЕК зависи дали ще има предсрочни избори. Политиката се опростачи, а младите стават жертва на манипулации (ВИДЕО)
ново
Днес: 76
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК