САМО В ПИК! Как ни мами „Wizz Air”: Евтинджос компанията се изгаври жестоко с пътници! Прецакаха българи с полет до Кутаиси и ги ужилиха с пари
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Нискотарифната унгарска компания „Уиз Ер” (Wizz Air), която пусна котва и на родна почва, не спира да прави гаф след гаф и да демонстрира пренебрежително отношение към клиентите си. Поредният пример е с анулиран полет до Кутаиси, Грузия, алармираха ПИК възмутени пътници. Нашенците си купили билети за полет до Грузия, но след „внезапна промяна” в плановете на компанията, се наложило да пият една студена вода... на твърде висока цена.
Без да уведомят клиентите си, унгарците резнали полета до Кутаиси, защото бил... нерентабилен. Прецаканите пътници научили един от друг лошата новина. Повечето от тях били резервирали хотели в Грузия и веригата съвсем се оплела. От компанията благоволили да изпратят мейли до излъганите камилчета, в които се посочва, че ще им бъде приспадната сума, но не и реалната, която българите са платили. Така например вместо платените за билет по 198 лева на човек, компанията благоволила да приспадне само по 134 лева! А останалите 64 лева къде отиват? Пълно мълчание откъм компанията. Никой нищо не обяснява.
И какво се оказва като се тегли чертата?! Десетки пътници остават в буквалния смисъл извън борда. Без върнати пари, без обяснения и без елементарно извинение.
Телефоните за контакт, посочени на сайта на „Уиз Ер” не само че са на цена от 1 лев за минута, но и нахално мълчат. Страницата на самолетната компания във Фейсбук е зарината с коментари и въпроси на недоволни клиенти. Повечето от питанията остават без отговор.
Елементарно е, когато става въпрос за отношения фирма – клиент, да има най-малкото извинение и обяснение от страна на компанията.
Е, ние питаме „Уиз Ер”: Защо не благоволиха да уведомят хората предварително, че полетите са спрени? Защо никой не обяснява къде и как ще бъдат върнати парите на излъганите пътници? Докога ще продължава подобно некоректно отношение към клиентите?!
Защото конкуренцията е налице. А за „Уиз Ер” очевидно евтината услуга е равносилна и на евтино отношение към клиентите.


