САМО в ПИК! "Мтел" мина всякакви граници! Компанията отива на съд за измами и непристойно поведение към абонатите си!
Последвайте ни в Google News Showcase
"Мтел" мина границата на търпението спрямо клиентите си. Абонати на мобилния оператор отново са ядосани заради некоректно отношниеи неуважение към тях.
Освен хилядите случаи на конкретни оплаквания към услугите като телевизия, интернет и мобилна мрежа, става ясно, че от компанията, се опитват да рекетират и хора, които вече са прекратили договорите си с нея.
Ето и последните реакции на клиентите на оператора:
"Даваха репортаж по ТВ че ще ви съдят за незаконно и некоректното отнемане на сумата в прима картата, ако не е използвана след третия месец. Надявам се глобите и делото да са в ход, защото тази ви идея е безумна и нагла. Току що трябваше да заредя допълнителен пакет - да изхарча такава сума, защото утре сутрин щеше да е анулирана. Срам за тази практика", пише абонат.
"Здравейте, може ли да кажете каква е причината да получавам 10 mbit интернет при абонамент за 50. Става въпрос за ж.к. Западен Парк, срам ме е да ви коментирам дори".
"Извинете, защо трябва да плащам месечна такса за период, в който не съм ви клиент? Служителката ви с надпис "Супервайзор" ме увери, че не дължа никакви такси повече, но днес ми се обадиха от тази компания Finance Pro Collect да ме уведомят, че дължа такса за Декември месец 2015! Според друг ваш служител цитирам дослновно: "Не е разбрала нещо"!? Та генерално да попитам има ли някой в корпорацията Мтел, който знае как стоят тези неща или подходът към клиентите е по усмотрение на служителите? Ще съм благодарен да отговорите ясно а не с недомлъвки (разбира се, ако знаете, понеже явно никой не знае)!"
"Разочарованието ми към вас не остава неполято и расте ли расте ! От вчера 10 часа сутринта нямам интернет и телевизия и след 6 обаждания, ще чакам екип утре между 16-19 часа да дойде и да си оправи мизерията, която е сътворил! Как не вие е срам!!! И може ли изобщо да имате такава скапана организация, а уж сте "Технологична компания".