BG EN

Само В ПИК! Редовни клиенти настръхнаха срещу "Виваком"! Обвиниха служители на компанията в немарливост, безотговорност и агресия

ТЕМА

Само В ПИК! Редовни клиенти настръхнаха срещу "Виваком"! Обвиниха служители на компанията в немарливост, безотговорност и агресия

50830
на 09.06.2015
Само В ПИК! Редовни клиенти настръхнаха срещу Виваком! Обвиниха служители на компанията в немарливост, безотговорност и агресия
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Абонатите на мобилния оператор "Виваком" за пореден път пропищяха от лошото качество на предлаганите им услуги, научи агенция ПИК.

препоръчано

Повечето от тях са възмутени от липсата на атрактивни промоции, продължителното обслужване, което къса нервите им и хаоса в офисите на компанията.

Предоставяме ви информация, относно това, което се случва с мобилния оператор и скандалното отношение и невежество, с което служителите му подхождат към клиентите си.

*Текстът, публикуван по-долу, е без редакторска намеса...

"Здравейте потребители на Виваком. Обръщам се към Вас с предложение за дискусия относно пренебрежителното отношение на компанията към своите клиенти. Това е така, тъй като бих искал да събера информация и за други пострадали като мен, на които компанията не обръща внимание, а се държи с клиентите си арогантно и назидателно. В подкрепа на това изнасям пред Вас казуса и отговора на компанията: КАЗУС Възражение относно бездействия, граничещи с немарливост и безотговорност на служители от ВИВАКОМ, в резултат на което в качеството ми на потребител се чувствам измамен, и претърпял неимуществени вреди. Уважаеми представители на Виваком, На 29 април 2015 година в 17 часа и 20 минути посетих Ваш магазин в град София, находящ се на адрес ул"Тодорини кукли", БЦ ТАБИ. На място проведох разговор с продавач на магазина, подчертавам, че това беше мъж, тъй като управителя на обекта твърди пред мен, че данните в системата са въведени от името на жена и извърших плащане относно два броя лизингови мобилни апарата по два от моите клиентски номера. Така плащането бе регистрирано с фискален бон номер 0105299 0098 на стойност 59,40 лв за клиентски номер 12986943001 и фискален бон номер 01052980097 на стойност 72,25 лева за клиентски номер 12986943002. Въпросният продавач ме увери, че задълженията ми по лизинга са погасени и нямам задължения към компанията. Изненада за мен остана фактурата която получих току що видно от която по клиентски номер 12986943001 ВИВАКОМ Е ОДЪРЖАЛ САМО СМЕТКАТА МИ без да е зачел лизинговото погасяване. От проведен от мен телефонен разговор с опратор, получих информацията, че нищо не може да се направи и независимо, че внесената от мен сума пари е за лизинговото устройство, без да е направено изрично съгласие от моя страна ВИВАКОМ е прихванал дължимата от мен сметка. СЧИТАМ, ЧЕ СА НАКЪРНЕНИ ПРАВАТА МИ НА ПОТРЕБИТЕЛ И СЪМ ИЗМАМЕН ОТ КОМПАНИЯТА за което очаквам в най-кратки срокове да получа адекватен отговор относно създалата се ситуация. В случай, че в рамките на три работни дни не получа отговор на настоящето запитване, може да счетете, че спора между мен и компанията ще бъде отнесен в КЗП, както и ще бъде направена публикация в няколко електронни издания. С поздрав. Ст. Банков ОТГОВОР НА КОМПАНИЯТА Здравейте г-н Банков, Във връзка с Вашето oплакване, бихме искали да Ви информираме, че извършената проверка от наша страна установи, че поради системна грешка, при извършване на авансовото плащане устройството на изплащане не е закрито, следствие на което таксуването за устройството е активно и към този момент. Моля, имайте предвид, че част от авансово платената сума е послужила за разплащане на месечната сметка от 22.05.2015г. Неусвоеният аванс към момент е 12,76лв. с ДДС. В случай, че желаете да погасите предсрочно лизинговите вноски, е необходимо отново да посетите магазин на VIVACOM", тази история разказа потърпевш абонат на компанията, който търси съдействие, за да могат безобразията да спрат.

 

Друга попарена клиентака на "Виваком" пък написа следното:

"Става въпрос за жалба пусната на 01.06.2015г с №15_17771 на която забравихме да запишем телефон за връзка. Обадих се два пъти на 123 за да ги помоля да запишат телефон за връзка на жалбоподателя и двамата оператори на които се опитах да обясня ме отрязаха без да ме изслушат и да прояват разбиране.Аз не искам някаква лична информация. Жената е моя свекърва и е на 81 години и едвам сме я закарали до Бургас в МОЛ ПЛАЗА за да я отпишем от Виваком където ни обясниха, че са й подновили договора до 2016 г. без нейно писмено или устно съгласие.Тя живее при нас от ноември 2014г. и не ползва домашен телефон на стария си адрес, но въпреки всичко вече 6 месеца и се взимат пари. Моля за отговор", пише дамата.

ПИК ще продължава да следи за бруталното отношение на компанията към клиентите.

 

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 23 ноември - успешен ден за Близнаците, увеличение на приходите за Скорпионите САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 23 ноември - успешен ден за Близнаците, увеличение на приходите за Скорпионите
ПИК TV x
Проф. Георги Рачев с топ прогноза пред ПИК TV: Студ сковава страната през следващите дни - ще виждаме какво дишаме! Лошото е, че... (ВИДЕО) Проф. Георги Рачев с топ прогноза пред ПИК TV: Студ сковава страната през следващите дни - ще виждаме какво дишаме! Лошото е, че... (ВИДЕО)
ново
Днес: 9
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК