Само в ПИК! Скандал! Срив в SMS-системата на "Виваком" не оставя клиентите да спят!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
За сериозен срив в SMS-известяването на "Виваком" алармира читател на ПИК. Той започнал да получава кратки съобщения за пропуснат разговор от жена му, която обаче... спяла на спалнята до него.
Как започнало всичко? Жена му го набрала по-рано вечерта - 23,32 часа, а той тъкмо се прибирал от работа. Тя не успяла да се свърже с него, въпреки че апаратът му бил включен.
После се прибрал у дома, нацелувал я, правили каквото правили и легнал да спи изморен, защото на следващия ден трябвало да работи сериозно. Прегърнал съпругата си и заспал блажено.
Сънят му обаче не траял дълго... В 2,09 минути дошъл първият SMS, че има пропуснат разговор от съпругата си. Събудил се изплашен, отначало помислил, че "Наглите" са я отвлекли, а тя се опитва да се свърже с него и да му искат много пари. За негова радост, огледал се, видял разголеното тяло на съпругата си до него и заспал отново.
Кошмарът обаче не свършил. В 2,35 последвал нов SMS за пропуснат разговор... пак от жена му. Тя отново спяла непробудно. Мъжът се ядосал, теглил няколко псувни към "Виваком" и заспал отново.
Следващата изненада дошла в 3,11 часа. Пак същото.
Следващите часове, в които от "Виваком" решили да тестват нервите на клиента си, били 3,26, 3,46, 4,21.
Чашата преляла след седмия SMS - клиентът станал и започнал да човърка апарата си. Рестрартирал го, но видял, че всички SMS настройки, били наред.
Погледнал и апарата на жена си, също нямало никакви признаци за нередност.
Последвала нова порция спам: 4,35, 4,57, 6,32 били часовете, в които от "Виваком" упорито напомняли, че са решили, че клиентът им не трябва да спи тази нощ.
"Не искам да си изключвам звука, защото детето ми е при майка ми, искам да имам постоянна връзка с нея, защото всичко може да се случи", разказва Николай Иванов.
Със сенки под очите той станал в 8,00 часа и се запътва към най-близкия офис на "Виваком". "Съжаляваме, не можем да помогнем, обадете се на 123", категорични били служителите в магазина. От 123 пък първо прехвърлили клиента да отиде в офис, след което го посъветвали да извади картата и да я сложи за кратко в друг апарат. Разбира се, това не помогнало.
Пред медията ни клиентът на телекома изказа възмущението си как може да се случва подобно нещо. "Нямат ли технически отдел във "Виваком"!", пита той.
Иванов е категоричен, че проблемът не е в апарата, защото само преди 2 месеца същият "Sony Xperia" му е служил безотказно в мрежата на конкурентен оператор. Човекът разказа още, че много често, въпреки че телефонът му е включен и има перфектен обхват, когато го търсят не се свързват с него, веднага след това получава SMS за пропуснат разговор.
Клиентът е готов да даде още малко време на фирмата да оправи системата си. Ако това не се случи, е готов да прекрати договора си с нея завинаги.