САМО В ПИК! СУПЕР СКАНДАЛ! Клиенти на „Метро” скочиха на веригата – закривай! Стига сте ни цакали! Миришете на долнопробен сапун
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Бесни клиенти на веригата магазини „Метро” зоват компанията за закрие офисите си в България. Причините за недоволството на хората са най-различни. Като се почне отфрапиращата разлика в качеството на стоките в България и Германия, мине се през през отношението на персонала и се стигне до разминаването със стотици левове в цените.
„от 5 години не съм влизала в метро отвратително качество на препаратите за съдомиялните да се махат от България”, възмущава се един от потребителите на социалните мрежи.
Според друг при откриването на първите си магазини в България, веригата е била на ниво, но с течение на времето това коренно се е променило. „Беше добър магазин , но към момента на откриването , непосредствено след купоните и хипер инфлацията. Сега от носталгия ходя от време на време , но като ме лъхне миризмата на долнопробен сапун за пране която е навсякъде и като са ми завили по 3-10 броя от един артикул ,веднага си бия камшика към паркинга.”, пише недоволен клиент.
Трети пък се възмущава от служителите: „ТОЛКОВА СА НАГЛИ СЛУЖИТЕЛИТЕ И ПЕРСОНАЛА ,ЧЕ НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СТЪПЯ В НЕГО . НЕ СТИГА ЧЕ ЦЕНИТЕ СА ИМ БЕЗБОЖНО СКЪПИ ,НО И ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ МИ ЗАЯВИХА ,ЧЕ КАРТАТА МИ БИЛА БЛОКИРАНА -ЗАРАДИ ТОВА ,ЧЕ НЕ БИЛА ПОЛЗВАНА ПОВЕЧЕ ОТ ГОДИНА ...ХАХАХА САМО ВИЕ ДА ОСТАНЕТЕ НА ПАЗАРА НИКОГА НЯМА ДА ВЛЕЗНА”.
За част от хората решението е да бъдат открити български магазини. „Мечтая си за български хипермаркети.Писна ми да ми съдират кожата чужди магазини. Искам да си хапна нашенски плодове и зеленчуци,а не чесън и други стоки от Китай,домати от Диарбекир и картофи от майната си.Копнея за нашенски овчи кашкавал и сиренце с нашенски краставици и домати.......ООооох,покапах се.Мечтиииииии и ГМО сънища.......”, предлага потребител.
Поредният недоволен клиент пък разказва личната си история и нагледно доказва всеобщото мнение за несъответствия в цените. „При пребиваването си в Германия от "тяхно" МЕТРО закупих ъглошлайф на "БОШ" за 44.99 €. В България във веригата на МЕТРО в гр Пловдив СЪЩИЯТ ъглошлайф "БОШ" се "продава" за 329.99лв!?!?!? Разликата в левове е около 250 лв!?!?!? ЗАЩО търпим да ни цакат непрекъснато???!?”, разказва човекът.
И макар че извадката на коментарите е само от българските потребители, припомняме, че веригата има проблеми и в световен мащаб. Преди дни стана ясно, че собствениците на търговската верига „Метро” ще разделят дейността на марката в две отделни компании. Управителният борд на „Метро” подготвя създаването на две независими и секторно ориентирани компании чрез разделяне на групата”, пише в изявление на сегашната структура (Виж в Още по темата). Там се допълва, че едното ново звено ще се специализира в храните и продажбите на едро, а другото в сферите на електрониката и услугите.


