САМО в ПИК! "Теленор" лети към пропаст! Телекомът изгубил 290 000 абоната за година, кафявите медии на Прокопиев лъскат имиджа на потъващия оператор!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Теленор" заблуждава абонатите си. Операторът прикрива отливът на клиенти тази година. За това сигнализира читател на ПИК. Той твърди, че телекомуникационният гигант от миналата есен е загубил близо 290 000 абоната, като от тях 190 000 на договор.
Ето какво написа нашият читател (без редакторска намеса):
"Искам да ви разкажа как "Теленор" с помощта на няколко медии в т.ч. и "Икономедия" успяха да прикрият огромния отлив на клиенти тази година.
Резултатите за третото тримесечие на компанията показват, че клентската база на компанията не се е променила. Много хора са си помислили, че операторът е спрял да губи клиенти, но всъщтност не е така. За третото тримесечие тази година "Теленор" са загубили 32 000 абоната на договор и също толкова е увеличението при предплатените карти. С това много ясно личи, че операторът е успял да прикрие поредното тримесечие с отрицателен прираст на абонатите.
Равносметката е, че от есента миналата година, след ребрандирането Теленор са загубили близо 290 000 абонати, като от тях 190 000 на договор. От началото на тази година резултатът е минус 140 000 абоната на договор.
Въпреки че гореспоменатите цифри са официално оповестени и не са публична тайна, някои медии умело прикриват този факт."
Публична тайна е, че медиите на Прокопиев прислужват на щедрите си рекламодатели, а след това се опитват да проповядват морал на намаляващите си читатели. Такъв е случаят с кафявите медии "Капитал" и "Дневник", които прислужват на фирмите, които пръскат парите си на вятъра рекламирайки в тях.


