Последвайте ни в Google News Showcase
Актрисата Сара Джесика Паркър е новото лице на марката за дънкови облекла "Jordache". Звездата от "Сексът и градът" беше представена като новото рекламно лице в последната кампания на марката дънки.
50-годишната Паркър тръгна по стъпките на Лиз Хърли и Хайди Клум, които вече с работили в сътрудничество със спортния бранд. Новата линия включва голямо разнообразие от цветове, а цените варират между 89 и 149 долара за чифт, има и няколко ръчни модела на продажна цена между 300 и 500 долара.
"Емблематична знаменитост за емблематична марка, така президентът на "Jordache" коментира сътрудничеството с актрисата. "Марката има богата история, а аз съм неин фен от много години", каза Сара Джесика Паркър от своя страна.