Последвайте ни в Google News Showcase
Порочна схема на служители на ЧЕЗ България за измама на потребители е установила Екатерина Рангелова от Перник, която е станала жертва на жестоката измама и алармира медията ни.
WINBET – Ранно изплащане за брой голове за първи път в България! (18+)
Жената разказва как след проблеми с тока и постоянно примигване, с опасност за повреда на уредите й, се е обадила на аварийната група на дружеството. След като идват служителите, установяват, че благодарение на тяхната намеса не е станал пожар, тъй като "нулата на кабела към електромера и на самия електромер била нагоряла". Така й обяснили, че на следващия ден ще дойде специализирана група, която да смени електромера, а тя не е нужно да присъства и да си губи времето.
Оказва се обаче, че два месеца по-късно Рангелова е доста неприятно изненадана. Посетена е от група, представила се за "Нетехнически загуби" към дружеството, като са присъствали трима души. Бил й съставен протокол, с който се описало, че има нерегламентирана външна намеса, манупилиране и кражба на ток.
Жената се опитала да обясни какво е станало преди това, кой е идвал и какво е правил по електромера, но от въпросната група й обяснили, че не са разследващ орган и нямат отношение. Рангелова подала жалба в ЧЕЗ, от където й казали, че това е единичен случай и ще се вземат мерки. Въпреки уверенията обаче, жената установила, че никак не се касае само за нея, а и други хора са били тормозени по същата схема, като нейн съсед дори трябвало да плати гроба от 2600 лева, а ако си търсиш правата по съдебен път, електромерите можело да се манипулират от служителите на ЧЕЗ, което да отразява завишено потребление.
Именно затова, Рангелова пише сигнал до главния прокурор Сотир Цацаров, омбудсмана, министърът на енергетиката, както и председателят на Европейската комисия с надеждата да се извърша обстойна проверка, и ако това е практика на дружеството, то тя да бъде прекратена, а виновните да са наказани.