СКАНДАЛНА МАНИПУЛАЦИЯ: "Маркет Линкс" бутат Мая Манолова и Бонев от "Смучи София" в дебатите с измислени проучвания
Последвайте ни в Google News Showcase
Скандална манипулация извършва социологическата агенция "Маркет Линкс", само няколко дни преди местния вот, става ясно от поредица от социологически проучвания. Само в последните няколко дни редица други агенции излязоха със свои проучвания, като всички са категорични, че на първа позиция Йорданка Фандъкова, на второ място остава Мая Манолова, а на трето или четвърто е кандидатът на ВМРО Ангел Джамбазки и Борислав Игнатов от ДеБъ с палавата приятелка.
Единствено според "Маркет Линкс" обаче нещата не са такива и само те правят удобна манипулация в полза на определени кандидати. Според тях Манолова незнайно как е на първо място, а никому неизвестния Борис Бонев от "Смучи София" е на четвърто. Шансове, които дори и неговите близки няма да му дадат, камо ли сериозно социологическо проучване.
Експерти в тази област и политици обаче разкриват, че основният замисъл на "Маркет Линкс" е да вкарат въпросния Бонев от "Смучи София" поне в един дебат в национален ефир, какъвто се очаква да има в Би Ти Ви. Както е известно медията, овладяна от психодесните, реди дебатите си именно по "социологията" на "Маркет Линкс".
През последните седмици именно заради подобни проучвания, незнайно как направени, фейсбук ври и кипи от обидни квалификации към социолозите, като ги сравняват с най-древната професия, та се стигне до това, социолози с дълъг стаж да се срамуват от професията си.
Последното проучване на "Сова Харис" показва, че въпросният Бонев отива чак на 9-го място, с почти еднакъв процент като осъдената на първа инстанция на 20 години затвор за корупция Десислава Иванчева
Дори и според червената "Медиана" Бонев няма никакви шансове, а Манолова е втора