СКАНДАЛЪТ СЕ РАЗГАРЯ! Получилият 27 млн. от зам.-министър на ППДБ Валери Димитров замесен в източването на КТБ
Последвайте ни в Google News Showcase
Нови скандално подробности около получилия 27 млн. лв. без ДДС без търг и конкурс Валери Димитров изплуват след разкритията на ПИК. Припомняме, че медията ни разкри за връзките на Димитров с новия зам.-министър на транспорта Григорий Григоров.
WINBET – забавление онлайн с над 2000 слот игри! (18+)
Изгорели със стотици хиляди вложители на КТБ сигнализират, че именно Валери Димитров е един от хората, които доизточват активите на фалиралата преди години банка.
Главният прокурор, премиерът и омбудсманът получили 3 имена, които търгували активи на КТБ - адвокатът Лазар Карадалиев, бизнесменът Веселин Бушев и ексбосът на охранителната фирма “Клуб 777” Валери Димитров през 2014 год.
Цветан Василев се готвел да изтъргува завода си в Сърбия, а в България трима души разпродавали активите на Корпоративна търговска банка.
Комитетът на вложителите в КТБ предупреждава за тези действия тогавашния главен прокурор Сотир Цацаров, премиера Георги Близнашки и омбудсмана Константин Пенчев.
Въпреки това схемата остава ненаказана. Валери Димитров е бил начело на бившата охранителна фирма “Клуб 777”. Името му се появява около фалиралата Кристалбанк. Негов бе и обраният през 2009 г. обществен трезор на ул. “Княз Борис” в София. Валери Димитров бе близък с Юри Галев, влезе и в хазартния бизнес.
Замесен е в десетки престъпления и афери.
Според отлично информирани източници новият зам.-министър на транспорта Григорий Григоров и Валери Димитров се познавали от години и били изключително близки. Григоров дори е работил на трудов договор във фирма, собственост на Димитров.
Това изобщо не попречило на тогавашния шеф на БДЖ Григоров да сключи договора. Той е на стойност над 30 млн. милиона лева с ДДС, което означава, че стойността за ремонт на един вагон с ДДС излиза над 2 милиона лева. Вагоните са произведени в средата на 80-те в същия завод в Дряново, когато той е бил държавна собственост. Към момента обаче предприятието няма изключителни права върху ремонта на вагоните, което означава, че реновирането им може да бъде извършено и от друг вагоноремонтен завод. Освен това за парите, които се плащат за ремонта на един вагон може да бъде купен чисто нов с по-добри параметри.