ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Александра Богданска официално е най-скъпата инфлуенсърка у нас. Само Николета Лозанова може да се мери с нея по рейтинг и тарифа.
Бившата жена на Даниел Петканов открай време е много успешна в социалните мрежи, но откакто си намери работа и в Нова телевизия, тарифата й скочи до небето. Тя е натрупала 620 хиляди последователи, които за България е феноменална цифра.
Нейни колежки в мрежата като Теа Минкова, Златка Райкова и даже Джулиана Гани, която е абонирана за всички родни риалитита, могат само да й дишат праха. Те са далеч под Алекс и по фенска маса, и по тарифа.
Според "Уикенд" водещата на "Биг Брадър" прибира 4 хиляди лева за рекламна кампания в профилите си в социалните мрежи, която включва едва няколко снимки и едно-две клипчета. Тази сума е само нейният хонорар. Отделно от това се плаща и за екипа, който заснема и обработва въпросните материали.
Алекс отдавна е изоставила стария начин на работа - сама да снима всичко, което публикува в мрежата. Тя ползва услуги на професионалисти, което допълнително оскъпява нейните кампании. И въпреки това офертите за работа валят към нея, защото се оказва изключително успешна като продавач на всякакви стоки и услуги. Затова дори и при лична тарифа от 4 бона тефтерчето й с ангажименти е препълнено.
Повечето от колежките на Богданска в мрежата са далеч под нейната тарифа. Парите, които се дават за инфлуенсър, у нас обикновено варират между две и 2500 лева, в много редки случаи могат да стигнат до 3000. Алекс Богданска обаче не се притеснява да си държи високата цена и не може да се оплаче от липса на клиенти. С нея за момента може да се мери единствено Николета Лозанова, която значително я надвишава по брой последователи в социалните мрежи.
Разликата обаче е, че броят на феновете на Ни Ло в последно време се задържа постоянен, докато Богданска непрекъснато увеличава своите последователи. Затова цените й растат.


