Спонсор налива 300 милиона евро в Барселона - условието е следното...
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Стадионът на Барселона "Камп Ноу“ вече ще носи името "Спотифай Камп Ноу" като част от новия мегаспонсорски договор и сътрудничеството между каталунците и шведската компания Spotify.
Споразумението, одобрено и подписано от Съвета на директорите на Барселона, подлежи на ратификация на извънредното събрание на акционерите, което ще се проведе на 3 април онлайн. Клубът скоро ще предостави всички организационни подробности, като сделката е за 4 години и на обща стойност 300 милиона евро.
Стратегическото сътрудничество, за което Spotify ще стане основен партньор на "Барселона" от сезон 2022/23, предвижда дългосрочно споразумение за правата върху името на стадиона от юли 2022 година и ще бъде удължено с амбициозното преустройство на "Камп Ноу".
Този проект ще превърне съоръженията и околностите на стадиона в ново забавление от световна класа, отворено за град Барселона.
"Това е партньорство, с което продължаваме да правим стъпки напред в тази нова ера, която започнахме и която демонстрира още веднъж иновативния характер и постоянно подобрение, които характеризират Барса и които го превърнаха в уникален клуб в света", коментира президентът на каталунците Жоан Лапорта.


