Обслужването – под всякаква критика
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Била съм в Европа, в Азия, в Щатите. Но по-лошо обслужване от това в България не съм виждала. Тази година обиколих няколко от морските ни курорти, докато развеждах група приятели-чужденци.
С подобно ниво на услугите не знам дали има турист, различен от пияните 16-17 годишни холандчета, който би повторил почивката си в България.
Първо беше сервитьорката в заведението. Това, че не знаеше английски дори не го отчетох. Не ни поздрави, хвърли менютата на масата, която не беше почистила преди да седнем. В следващото заведение, в което седнахме момчето сервитьор пак не знаеше английски, но пък беше много възпитан. Веднага направих коментар, че съм възхитена, а приятелите ми чужденци ме погледнаха учудено и попитаха: „Е, ти пък! Това му е работата!“. И тогава благодарих три пъти на съдбата, че почти никой от персонала не знаеше английски, за да не могат приятелите ми да разберат на какво изпитание е подложен „клиентът-цар“ в България.
Мога още много да разкажа – за таксиджиите в Слънчев бряг, чиято начална цена е 5 лв. (повече отколкото в Германия). За всички тарикати, събрали се по морето, дошли за 4 месеца да „източат“ каквото успеят от „тъпите туристи“. Българите не случяйно отдавна са разбрали, че нормалната почивка е в Гърция и Турция.
Флора Маркова, София


