ТАРИКАТ! Борислав Комсийски използвал Брадъра за реклама, привлича Емануела за нов проект
Бизнесменът отваря два нови магазина
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Два нови магазина отваря бизнесменът Борислав Комсийски веднага след излизането си от „ВИП Брадър”. Още преди да подпише контракта за участие в шоуто той бил купил правата на няколко световни марки и сега щял да използва набраната популярност, за да ги промотира.
Боби вече е наел две големи помещения на столичния булевард „Черни връх”, където ще се помещават магазините му. В тях ще се продават спортни облекла с марки, които никога досега не са се продавали в България. Става въпрос за световно известни брандове, чиито фенове до този момент са можели да ги поръчват само през интернет.
Новият бизнес проект на младия милионер бил основната причина да време във „ВИП Брадър”. Идеята била да събере популярност, което да използва с цел реклама на двата си магазина.
Става въпрос за инвестиция от няколко милиона лева в марки, които не са познати на масовия купувач. Като опитен бизнесмен, Боби бил наясно, че без реклама няма да мине. С участието в Брадъра той удари с един куршум два заека – хем си направи необходимата реклама и стана разпознаваемо лице за широката публика, хем за да го постигне, не плати и стотинка и дори на него му дадоха хонорар, пише столичен седмичник. Според запознати, той има шансове да привлече за каузата си и своята нова най-добра приятелка Емануела, както и някои от другите брадъри, с които се сдуши в Къщата.