Тейлър Суифт ще доминира над един от най-големите медийни конгломерати
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Тейлър Суифт ще доминира над един от най-големите медийни конгломерати AT&T. Пред DirecTV Now (онлайн телевизия към AT&T), директорът на AT&T Брад Бентли обяви днес новото партньорство между телекома и популярната изпълнителка. Като част от партньорските отношения, потребителите на AT&T ще могат да получат достъп до ексклузивно съдържание и кадри от турнето 1989 на звездата. В рамките на 13 епизода ще бъдат включени много задкулисни записи и разкази от страна на певицата. Новото предаване е част от инициативата на медийната компания да се създаде оригинално програмно съдържание. Все още не е обявена официално дата за премиерата на продукцията, но по думите на Бентли „феновете на AT&T ще могат да гледат епизодите след няколко седмици”. Това е последната огромна сделка на Суифт с тех гигант, но не и единствената. Певицата наскоро сключи сделка и стана лице на музикалната стрийминг програма „Епъл Мюзик” към „Епъл”.