ГОРЕЩО
ЕДИНСТВЕНО В ПИК TV! Виктор Димчев: ППДБ си смениха дилъра, казва се Румен Радев. Готви се гражданска война с кръвопролития и жертви. Кандидатите на ГЕРБ за "Дондуков" 2 може да са само Христо Стоичков и Лили Иванова (ВИДЕО)
ПУНТА МАРА: Ивайло Мирчев ХЛАДНОКРЪВНО ИЗЛЪГАЛ за БТР-ите за Украйна, Борисов и Пеевски свършили цялата работа, а той само...
Ето кои две други майки Козилата Белобрадова може да доведе в парламента да се жалят пред медиите (СНИМКИ)
ГОРЕЩО В ПИК: Коледната ваканция на депутатите увисна на косъм заради ППДБ
САМО В ПИК TV! Бащата на Сияна: Потресен съм, че съдът пусна срещу 5000 лв. убиеца на полицая Георги. Когато караш с 60 км над ограничението, това си е живо убийство (ВИДЕО)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Половината телевизионни реклами на продукти за ядене са на енергийни бомби, установи британско изследване. Били са проверени 1500 храни, предназначени за деца, които са били рекламирани по време на европейското първенство по футбол през 2012 г.
Половината от тях са съдържали над 500 калории на 100 грама. С такива продукти балансираното хранене е невъзможно, изтъква в своя доклад организацията “Фудуоч”.
Това е и една от причините хранителната индустрия харчи толкова пари за реклама и маркетинг тъкмо на лоши храни, които при нормални условия ще бъдат напълно пренебрегнати.
препоръчано


