ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Републиканецът Доналд Тръмп е похарчил през юли в избирателната си кампания едва ли не три пъти по-малко отколкото конкурента си Хилъри Клинтън.
За месец милиардерът е пуснал в оборот 18,5 млн. долара, докато Клинтън - около 49 млн. долара.
Една от причините за минималните загуби на Тръмп е тази, че той игнорира традиционните средства за провеждане на кампания, съобщава The Washington Post.
Тръмп залага повече на социалните мрежи и медийното отразяване на шумните си митинги.
За разлика от Клинтътн, която похарчи за телевизонн аи интернет реклама 26 млн. долара, милиардерът чак сега е решил да започне да използва телевизията, планирайки да похарчи само 4,9 млн. долара.
За цялата кампания досега щабът на Тръмп е изразходовал за агитация 89,5 млн. долара, а Клинтон - 319 млн.долара.