ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Туристическа компания призовава датчаните да правят повече секс - много повече секс, в състезание, което цели да повиши ниските в момента нива на раждаемост в страната, разказва лондонският "Индипендънт".
Смелата реклама "Направи го за Дания" от Spies Rejser обещава тригодишни безплатни доставки за бебета и почивка, подходяща за семейство с деца, за онази щастлива двойка, която успее да докаже, че е заченала отрочето си по време на едно от пътуванията, организирано от агенцията.
Туристическата компанията твърди, че се е захванала с ниските равнища на раждаемост в страната, призовавайки датчаните "да го правят за Дания" и да се възпроизвеждат.
Доклад от февруари 2013 г. сочи, че нивото на раждаемост сред датчанките е "опасно ниско". От него става ясно, че една на всеки пет двойки е бездетна, въпреки че повечето изявяват желание да имат между две и три деца, допълва "Копенхаген пост".
Много двойки изчакат по-дълго от обикновено, за да имат деца, а освен това жените, които са в подходяща за раждане възраст, са намалели, сочи още докладът, от който произлизат и опасенията, че няма да има достатъчно датчани да подпомогнат проблема със застаряващото население.
Промоцията на фирмата Spies се позовава на статистика (която обаче няма как да бъде проверена), че 10 процента от всички датчани са заченати по време на почивка, както и че 46 процента от тях правят повече секс, когато са в отпуска и пътуват някъде извън страната.
Според сексолог, цитиран от изданието, двойките правят повече секс по време на почивка заедно, тъй като желанието им един към друг се повишава.
Състезанието дава и полезни съвети за повишаване на плодовитостта като: "Възползвайте се от гравитацията. Полежете поне 15 минути след секс", а към мъжете заръките са да избягват тесните панталони "дори и да мислите, че в тях изглеждате добре".
Сайтът на състезанието предлага и списък с романтични градове и приканва желаещите да участват да попълнят времето на последния женски цикъл, за да изчислят времето, когато е най-подходящо да поемат на пътешествие, за да са най-плодовити.
Един от директорите на компанията - Ян Ванделбо, споделя, че са искали да направят размножаването "още по-забавно", предлагайки отстъпки за определени градове.
Според правилата и условията за участие на играта, участниците ще получават и тестове за бременност след почивката си. Ако резултатът е положителен, те трябва да изпратят снимка на теста на фирмата като доказателство за зачеването.
"Ако това да го правите за Дания не е достатъчна мотивация, направихме малко състезание. Резервирайте почивка с отстъпка за овулация и докажете, че сте заченали детето си по това време, за да спечелите тригодишни безплатни доставки на продукти за бебета и подходяща за деца почивка... Какво, ако вече сте изпълнили дълга си или ако шансовете ви да заченете дете не са толкова високи? По-добре гледайте на това по следния начин. Не става въпрос само за спечелването. Цялата забава е в участието", гласи част от рекламата.


