ГОРЕЩО
НА ВНИМАНИЕТО НА ПРОТЕСТА: ГОЛЯМАТА ЛЪЖА на "Промяната" (СКАНДАЛНИ РАЗКРИТИЯ)
Зафиров: За момента няма причина "БСП-ОЛ" да преосмисли участието си в управлението
Публикуваха новия проектобюджет за 2026 г. - eто основните му параметри
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ОСТАВА ОБЛАЧНО! Вали в планините, в Централна и Западна България. Над Странджа гърми (КАРТИ)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Производителите на български храни и напитки със защитено наименование в ЕС трескаво търсят пазари в трети страни. Причината е, че вътре в страната европейското признание не води до по-високи цени на продуктите, нито до по-голямо търсене, защото те и без друго са познати за родния потребител. Престижът обаче би могъл да се осребри с износ, пише "Труд".
препоръчано
До момента България е защитила в ЕС пет деликатеса като храни с традиционно специфичен характер - “Пастърма”, “Роле Трапезица”, Филе “Елена”, Луканка “Панагюрска” и само преди дни, на 4 декември - Кайсерован врат “Тракия”. Имаме и един продукт със защитено географско указание - “Горнооряховски суджук”.
свързани новини
Шок! Отровни колбаси убиха 12 души
23160
на 13.08.2014
Възстановено е движението на камиони в двете посоки на границата с Гърция
2281
преди 26 минути
Промени в движението по магистралите „Струма“, „Тракия“ и „Хемус“
7850
преди 6 часа
Раздават безплатен курбан с два тона риба в Бургас
10434
преди 6 часа


