ГОРЕЩО
НА КОСЪМ: Спонсор №1 на Ахмед Доган аха да олекне с 20 млн. евро в яхтения пожар на Халкидики
ПП развърза Асен Василев да ВЗРИВИ тотално преговорите с ГЕРБ - постави 7 условия на Борисов
СВОЕВОЛИЯТА НЕ ПРЕСТАВАТ: ППДБ продължават да се инатят - ето какви поредни условия поставиха за преговори с ГЕРБ
ИЗВЪНРЕДНО! ГЕРБ отвърна остро на ППДБ: Диалогът не може да се води през...
ОТ ПОСЛЕДНИТЕ МИНУТИ: ППДБ със светкавична реакция след офертата от Борисов
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Производителите на български храни и напитки със защитено наименование в ЕС трескаво търсят пазари в трети страни. Причината е, че вътре в страната европейското признание не води до по-високи цени на продуктите, нито до по-голямо търсене, защото те и без друго са познати за родния потребител. Престижът обаче би могъл да се осребри с износ, пише "Труд".
препоръчано
До момента България е защитила в ЕС пет деликатеса като храни с традиционно специфичен характер - “Пастърма”, “Роле Трапезица”, Филе “Елена”, Луканка “Панагюрска” и само преди дни, на 4 декември - Кайсерован врат “Тракия”. Имаме и един продукт със защитено географско указание - “Горнооряховски суджук”.
свързани новини
Шок! Отровни колбаси убиха 12 души
21687
на 13.08.2014