ГОРЕЩО
ДРАМА В "ПРОМЯНАТА": Петков и Василев на нож за бъдещ съюз с ГЕРБ
Словашкият вицепремиер Калинак: Най-лошите опасения за здравето на Фицо преминаха, животът му е вън от опасност
Бившият вицепремиер Николай Василев: В държавата се вихри хаос и популизъм
Политологът доц. Стойчо Стойчев с гореща прогноза за изборите: Нови лица могат да накарат хората да гласуват, а такива няма - "Не подкрепям никого" ще обере протестния вот
Циничният пиар продължава: Откъде накъде информират Кирил Петков за състоянието на жертвата му Красимира?!
Последвайте ни в Google News Showcase
Производителите на български храни и напитки със защитено наименование в ЕС трескаво търсят пазари в трети страни. Причината е, че вътре в страната европейското признание не води до по-високи цени на продуктите, нито до по-голямо търсене, защото те и без друго са познати за родния потребител. Престижът обаче би могъл да се осребри с износ, пише "Труд".
препоръчано
До момента България е защитила в ЕС пет деликатеса като храни с традиционно специфичен характер - “Пастърма”, “Роле Трапезица”, Филе “Елена”, Луканка “Панагюрска” и само преди дни, на 4 декември - Кайсерован врат “Тракия”. Имаме и един продукт със защитено географско указание - “Горнооряховски суджук”.
свързани новини
Шок! Отровни колбаси убиха 12 души
20696
на 13.08.2014
Сливенската епархия направи своя избор, Светият синод е на ход
31661
преди 2 часа
Българка е сред най-популярните актриси в Турция
19169
преди 2 часа
Земетресение стресна хората край София (КАРТА)
105032
преди 7 часа