ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Церемонията по раздаването на наградите "Оскар" тази година ще е очаквано различна заради пандемията. Няма да има водещ, няма да има препълнена зала с публика, няма да има класически червен килим, ще се излъчва от две различни места.
Но въпреки това, интересът към най-престижните киноотличия продължава да е изключително голям. Може би затова от ABC поискаха впечатляващи цени за рекламния блок по време на церемонията. А именно - $ 2 млн. за 30-секундна реклама, съобщава "Variety".
Източници на изданието твърдят, че въпреки сериозната сума, желаещи да купят рекламно време не липсват.
Церемонията винаги е носила впечатляваща печалба и за организаторите, и за телевизията. Миналата година, например, от реклама бяха събрани 130 милиона долара, пише "Ева".


