ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Руснаците са спрели масово да се запасяват гречка (елда) и други хранителни продукти от първа необходимост и са се насочили към алкохола. От средата на март продажбите на джин, водка и бира рязко са се увеличили.
През последните две седмици руснаците са купили с 60% повече джин, отколкото през същия период на 2021 г. При бирата средният ръст е 15 %. Водката също е станала по-популярна: плюс 13%.
В началото на март популярният коктейл “джин-тоник“ в Русия вече става нещо, което няма да може да се приготвя, след като компанията “Кока Кола“ обяви, че спира да продава напитките си на територията на Руската федерация.
В социалните мрежи се шегуваха, че сега коктейлът ще се превърне в “джин-компот“, но за тази цел все пак трябва да има и джин.


