ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
два 20 процента от родителите смятат, че децата им са показали по-висока мотивация към процеса на учене от разстояние в сравнение с присъственото обучение. А в същото време за 84 процента от учителите е било необходимо повече време за подготовка на уроците.
Това показва национално проучване на Института за изследвания на образованието за оценка на въздействието на обучението от разстояние в електронна среда върху ефективността на училищното образование, цитирано от "Труд“.
В анализа на Института за изследвания на образованието обаче се казва, че две трети от учениците (66%) смятат, че са прекарвали прекалено дълго време пред екрана на електронното им устройство. Достъпът на учениците до електронни платформи и интернет е друг сериозен проблем за 39 процента от родителите.
Най-скептични относно повишената мотивация на децата им по време на ученето от разстояние са родителите на децата от начален етап (I-IV клас) и в пети клас.


