"Фейсбук" иска да убеди редица издания да публикуват статии директно в социалната мрежа
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Фейсбук (Facebook) преговаря с редица медийни компании в опит да ги убеди да публикуват съдържание директно в социалната мрежа, а не чрез връзки, препращащи към собствените им сайтове, пише днес в. "Ню Йорк таймс", цитиран от Франс прес.
Планира се изпробването на новия формат да започне през идните месеци, като самият "Ню Йорк таймс" е сред първите партньори, заедно с "БъзФийд" (BuzzFeed) и "Нешънъл джиографик" (National Geographic), според източници, пожелали анонимност.
Представители на Фейсбук и "Ню Йорк таймс" не са открити за коментар, а говорителка на "БъзФийд" не е пожелала да говори. С 1,39 милиарда членове Фейсбук вече е редовен източник на информация за 88 процента от американците на възраст между 18 и 34 години, сочат резултатите от проучване, направено в началото на годината. Засега "Фейсбук" публикува само връзки, препращащи към
сайтовете на медиите, отбелязва АФП. /БТА