ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
От днес Фейсбук е с нови правила, по които ще се рекламира от определена страница. От социалната мрежа заявиха, че работят усилено, за да гарантират положителното във връзките между хората и бизнеса. Лошият опит с пазаруване във Фейсбук и особено след покупка от реклама може да влоши общото впечатление на рекламодателите за мрежата, пишат от компанията.
Какви са резултатите от отзивите на клиентите и как се изчисляват?
От Фейсбук проучват хората, които купуват чрез техните платформи, за да гарантират, че рекламите представят точно продуктите и услугите, както и че оправдават очакванията на клиентите. Затова от социалната мрежа са разработили обратна връзка тип анкета, чрез която се дава оценка на търговеца от 0 до 5. Тези резултати се актуализират ежеседмично, въз основа на най-новите отзиви.
Новите възможности са следните:
- За страници на повече от 1 година:
Ако резултатът на страницата падне под 2, но е над 1, тя ще понесе наказание по отношение на цената за доставяне.Това означава, че рекламите ще достигнат до по-малко хора при същия бюджет;
Ако резултатът падне под 1 или по-ниско, няма да може да се рекламира;
- За страници под 1 година:
Ако резултатът на страницата падне под 2, няма да може да се рекламира;
Рекламодателите ще бъдат уведомявани чрез имейли и известия, когато рейтингът на страницата им падне под 3.0. Ще има и графика със специфичните сектори, където страницата е получила обратна връзка от клиенти. По този начин, смятат от Фейсбук, ще се подобри опитът в покупките и удовлетвореността на клиентите.