ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Броени дни преди да представи най-новия си музикален проект, фолк звездата Камелия показа супер форма и младежко излъчване. Феновете на певицата я посрещнаха с бурни овации на участието й на Ретро парти в столичния фолк клуб „Биад“. Изключително стегнатото тяло си личеше от прилепналия клин, а потника с щампа на кръст извади на показ и бицепсите на Ками.
„Възхитително е да изглеждаш по този начин на такава възраст. Малко жени могат да го постигнат“, отбелязаха почитатели на изпълнителката, която от близо две години не работи с „Пайнер“. Изявата й и този път в популярния клуб не мина без оркестър „Виво Монтана“, който стана победител в последното издание на „България търси талант“.
Камелия изпъкна на участието си и с тен, като не скри, че вече два пъти е имала възможност да отиде на море. „При мен работата върви ръка за ръка с почивката. Балансирам между отдиха и ангажиментите ми. Преди дни се окъпах пак в морета и ето ме сега пак на участие. Зарадвах феновете, всички пяха с мен, имаше хора на всякаква възраст“, каза Ками.
Певицата опроверга слуховете, че е станала тотален вегетарианец. „По празниците, като ми се дояде месо, го правя, не е като да съм в някаква крайност. На баба ми агнето няма как да го пропусна, но то е два пъти годишно. Млечни продукти също много рядко ям“, обясни звездата. Тя поддържа фигурата си най-вече с йога и спорт. „Това не е режим, а начин на живот“, уточни още изпълнителката на „Никотин“.
По повод новия си проект, който готви за феновете, тя каза: „Няма какво да се надскачат нещата, нека да не ги клишираме. Какво значи по-различно, по-добро? Просто това е нов проект, а какъв ще излезе, предстои да разберем всички. Тогава ще го оценим“. Това е 4-и проект за Камелия след оттеглянето й от „Пайнер“. Собственият й лейбъл „КамсПродакшънс“ вече завъртя „Неповторим“, „Дай го двойно“ и „Добре дошла“.
Камелия не страда от това, че клиповете й не се въртят по музикалните телевизии, където ако си външен артист трябва да си плащаш ротациите. „Като цяло потребителите на попфолка, а и не само, промениха начина си на потребление чрез интернет платформите за видеосподеляне. Всеки има смартфони, таблети и прочее джаджи. Затова гледаме повече клипове в интернет, отколкото по телевизията. А и така може да си пуснеш това, което ти се слуша, а не да чакаш да го видиш“, обясни Камелия.