ГОРЕЩО
Петър Кичашки с ТОП АНАЛИЗ пред ПИК TV: Консултациите показаха нови зависимости: Радев толерира радикализацията в политиката (ВИДЕО)
Диана Дамянова с култово предложение: Мирчев да иде да се сбие с комисията, която решава за охраната на Пеевски
Колтуклиева: "Протестът успя!" Така ли? Давате ли си сметка какво всъщност се случи
МАЙКА ЗОВЕ: Кметът на район “Слатина” Георги Илиев, изявен кадър на ПП‑ДБ, да каже за двата педофилски скандала в рамките на месеци
ИЗБОРИ И АЛГОРИТМИ: Защото трябва да се спазва Конституцията! Защото всичко останало е от лукавия. Пардон, от мракобесния Z, олицетворение на евразийската автокрация
От 2013 г. туризмът ни ще се рекламира и в Румъния, Украйна, Полша и Швеция
Държавата в лицето на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) ще похарчи 7.2 млн. лв. за реклама на България в четири нови страни, съобщи „Капитал Daily”. Предполага се от следващата година България да рекламира туризма си вече и в Румъния, Украйна, Полша и Швеция. Финансирането, както и миналата година, е по Оперативна програма "Регионално развитие“ (ОПРР). Парите щели да се използват основно за реклама в местни телевизии, вестници и сайтове както и за посещения на журналисти от тези страни в българските курорти. Кампаниите предстои да се проведат на няколко етапа, като в следващите месеци трябва да бъде избран и изпълнител на проекта. В Украйна например ще се рекламира основно морският туризъм и кратките пътувания до забележителности. На шевдския пазар акцентът ще бъде върху СПА и културния туризъм. През последните години от тази пазар имаше сериозен спад след като шведски турист бе пребит до смърт от охранител на дискотека. Броят на шведските туристи от 120 хил. се срина на около 50 хиляди. За Румъния е предвидено да се наблегне на реклама на ски и културен туризъм. Това е най-силно развилият се пазар през последните години като за миналата година броят на туристите от там достигна 1.5 милиона. В Полша рекламата ще е основно върху билбордове и върху транспортни средства в градовете Варшава, Познан, Вроцлав и Краков. МИЕТ съобщи още, че планира и да повтори и рекламните кампании в Германия и Русия, които са двата най-големи туристически пазара за България. През 2013 г. обаче не се предвижда подобна реклама за Великобритания. Общата предвидена сума за рекламата на страната до края на 2013 г. е за около 64 млн лв., като над 55 млн. лв. от тях са европейско финансиране.препоръчано


