Хилари Клинтън използва нов стил в кандидат-президентската си кампания
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Хилари Клинтън увеличи силата на реториката си и смени типа обещания към средната класа по време на своята предизборна реч в щата Ню Хемпшир. Това е опит да се противопостави на надигащата се популярност на главния ѝ опонент сред редиците на Демократическата партия сенатор Бърни Сандърс и да стъпи на краката си след скандала свързан с нейната електронна поща, пише Boston Herald.
„Аз съм внучката на работник във фабрика, който вярваше в САЩ“, каза тя по време на 45 минутната си реч в Ню Хемпшир. Тя обеща да се бори срещу големите корпорации и да вдигне минималната заплата – обещания твърде подобни на тези на Сандърс. Същевременно обаче социологическите проучвания показват, че в „гранитния щат“, както е наричан Ню Хемпшир, Бърни Сандърс води Хилари сред последователите на Демократичната партия с 43% на 36%.
Хилари Клинтън се опитва да измени имиджа си и да се приближи към обикновения избирател“, коментира проф. Даниел Мълкеър от университета в град Салем. „Като показва енергичност и популизъм тя оставя проблемите с електронната си поща на заден план“, добави той.
Междувременно Бърни Сандърс коментира „завоя“ на Клинтън. „Въпреки, че и двамата сме се обявили в момента срещу големите корпорации, само аз не съм финансиран от такива“, каза сенаторът от щата Върмонт.