В категорията бяха номинирани 48 родни напитки
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Онлайн гласуване определи „Пещерска“ за „любима марка ракия“. Тя спечели най-много потребителски вот в гласуването в рамките на конкурса „Златната изба“. В категорията бяха номинирани общо 48 родни ракии. „Пещерска“ е най-разпознаваемата родна марка в този сегмент и водеща по продажби.
Любопитна подробност е, че рецептата остава непроменена през годините. Това е и първата регионална напитка, наложила се в национален мащаб с оригинална рекламна кампания и търговска сила. Компанията производител VP Brands International е осигурил затворен цикъл на производство. Разполага с близо 20 000 дка собствени лозови масиви, което позволява стриктен контрол на качеството на гроздето още на лозето.
В модерната производствена база в Пещера са внедрени най-високотехнологичните стандарти за контрол на качеството, за да се гарантира истинския вкус на „Пещерска“. „От името на целия екип, който стои зад „Пещерска“, искаме да благодарим за това отличие. То е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции. Наградата за „Пещерска“ е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, посочиха от компанията-производител VP Brands International след награждаването. Благодарение на тази марка бе подкрепено и развитието на Пещера и региона, както и разпознаваемостта му като ключов производител на висококачествената алкохолна напитка.
Конкурсът „Златната изба“ се провежда за четвърти път. Той се организира от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Категорията ракия за първа година е включена като естествена и неделима част от производството на родните изби. Според главния редактор на сайта Димитър Дженев гласуването е поверено именно на потребители, защото младите и активни хора вече са изцяло онлайн. Целта на конкурса е популяризирането на модерните изби у нас.




