ЧЕЗ възстановява обичайното си работно време в офисите за клиенти

Икономика

ЧЕЗ възстановява обичайното си работно време в офисите за клиенти

13140
на 26.05.2020
ЧЕЗ възстановява обичайното си работно време в офисите за клиенти
Автор:   ПИК

Последвайте ни в Google News Showcase

Центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България от днес, 26 май, ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време, съобщиха от дружеството. Работното време на клиентските центрове от 16 март бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.

Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения, изтъкват от ЧЕЗ. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.

Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.

В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт - информационна линия 0700 10 010, имейли [email protected] и [email protected], корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg, допълват от ЧЕЗ.

Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция "Е-услуги". В "Е-услуги" клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и други, се посочва в съобщението.

WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)

препоръчано
свързани новини

Следвайте ПИК в Телеграм и Туитър

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 25 април - успех във всички начинания за Телците, лични проблеми терзаят Скорпионите САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 25 април - успех във всички начинания за Телците, лични проблеми терзаят Скорпионите
ПИК TV x
ПЪРВО В ПИК TV! Кирил Петков: Борисов и Пеевски подвикваха на Желязков от първия ред и той нарушаваше правилата. Те не притежават тази държава (ВИДЕО) ПЪРВО В ПИК TV! Кирил Петков: Борисов и Пеевски подвикваха на Желязков от първия ред и той нарушаваше правилата. Те не притежават тази държава (ВИДЕО)
ново
Днес: 69
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК