ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Милиони клиенти щурмуваха супермаркетите и електронните магазини, за да се възползват от намаленията по случай Деня на благодарността в САЩ, предаде Фокус, позовавайки се на USA Today.
До обяд продажбите в магазините са били с 6,4% повече в сравнение с "Черния петък" - деня с отстъпки, през 2013 година.
Онлайн покупките пък са отчели ръст от 14,3% спрямо 2013 година. Използването на мобилни телефони и таблети е увеличило допълнително продажбите и трафика в търговските сайтове – около 50% от трафика и близо 33% от всички продажби са извършени именно чрез тези устройства.
„Амазон” е сред големите печеливши с ръст на продажбите 26% спрямо миналогодишната разпродажба за Деня на благодарността. Сайтът на веригата „Уолмарт” пък е бил посетен над 500 пъти.
Оказва се, че "Черният петък" в САЩ е преминал по-успешно, отколкото у нас.
Както е известно, магазинът, който го промотира най-успешно - румънската верига emag.bg, бе глобен за некоректно търговско отношение от Комисията за защита на конкуренцията (вижте подробности в "Още по темата").


