ГОРЕЩО
КРАЙ НА ЛЕТНИТЕ ТАПИ ЗА МОРЕТО! Иван Шишков обяви: До две седмици ремонтите на пътищата свършват - нашите съседи проявиха интерес за магистралите ни
6-месечно бебе почина в болницата в Търговище, здравният министър разпореди спешна проверка
ОБРЕЧЕНИ НА ПРОВАЛ: Цветанка Андреева разби надеждите на ПП-ДБ за президентските избори
Четвърта голяма победа за Никола Цолов през този сезон?
Проф. Георги Рачев пред ПИК TV: Време е за море, идват слънце и жеги (ВИДЕО)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Британски учени установили, че хората, които пият средно по три чаши шампанско на седмица по-малко са застрашени от деменция.
препоръчано
Ключово се оказало влиянието на химическо съединение присъстващо в два сорта грозде - пино ноар и пино муниер. Според данните от изследване в университета Рединг става въпрос за съединение, което има положително ефект върху помненето и същевременно намалява риска от затруднено функциониране на мозъка.
Изследването е продължило шест седмици и са направени само лабораторни изследвания. В следващото тригодишно изследване е предвидено да бъдат включени 50 по-възрастни лица.
свързани новини
В „Майчин дом“ спасиха майка с близнаци от сигурна смърт
10730
преди 4 часа


