ГОРЕЩО
НА ВНИМАНИЕТО НА ПРОТЕСТА: ГОЛЯМАТА ЛЪЖА на "Промяната" (СКАНДАЛНИ РАЗКРИТИЯ)
Зафиров: За момента няма причина "БСП-ОЛ" да преосмисли участието си в управлението
Публикуваха новия проектобюджет за 2026 г. - eто основните му параметри
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ОСТАВА ОБЛАЧНО! Вали в планините, в Централна и Западна България. Над Странджа гърми (КАРТИ)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Държавен фонд „Земеделие” и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ) подписаха договор за реклама на български продукти по схемата „Промоционални програми”, съобщиха от пресцентъра на Държавен фонд „Земеделие” (ДФЗ).
препоръчано
Програмата е тригодишна и е под надслов „Освободете европейския вкус”.
Тя цели да увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и ОАЕ.
Стойността на проекта е 3 759 660 евро. Половината от средствата са осигурени от Европейския съюз, 30% са национално съфинансиране, а 20% идват от СППЗБ.
Европейска норма за акциз върху суровия тютюн тормози производителите
7436
преди 7 часа
НСИ: Работещите българи са 3,726 млн. души
14495
на 05.12.2025
След проверки: Работници във Враца получиха над 30 000 лв. забавени заплати
38241
на 05.12.2025
Росен Карадимов: Разчитаме на диалог и регулация в сектора на храните
11901
на 04.12.2025


