Шок! БСП обмислят да агитират за местния вот с „трейлъри“ по кината и с пропаганда през мобилните телефони
Обединяват се с АБВ в Перник
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
БСП обмислят да пропагандират за местните избори с „трейлъри“ по кината и с реклами по мобилните телефони.
Червените ще извадят кандидат-кметовете си за вота наесен в последния момент, пише „Монитор“. Имената им ще станат ясни в началото на юли, а окончателно утвърдени – в края на лятото. Това стана ясно от думите на зам.-председателя на БСП Янаки Стоилов на семинар на социалистите, който се проведе през уикенда във Варна. Възможно е само имената на мераклиите за кметския стол в София, Варна и Бургас да станат ясни малко по-рано.
БСП ще направи сериозен анализ на работата на сегашните си градоначалници, за да види дали те изпълняват поетите ангажименти и дали да бъдат издигнати отново. Столетницата вече е подготвила и стандартите си за лява местна политика, които всички нейни кандидати ще се ангажират да изпълняват. Засега платформата има 10 точки. В нея е записано например общините с леви кметове да поемат 50 на сто от издръжката на дете в детска градина, разкриване на денонощни аптеки в областните центрове, отваряне на дневни центрове за възрастни.
В кампанията БСП планира да използва активно възможностите, които дават интернет и социалните мрежи. На семинара се появиха и нестандартни идеи, като например предизборните клипове на БСП да се въртят по кината като „трейлъри”. Апликации за мобилни телефони, които да служат за агитация, също се обмислят като възможност. Коалиционната политика на БСП за местния вот още не е обявена официално, но все по-упорито се говори, че сътрудничеството с АБВ по места ще стане факт. Почти сигурно е, че двете формации ще се явят заедно в Перник.


