Последвайте ни в Google News Showcase
Потресена перничанка предупреждава българите да бъдат бдителни и да проверят стриктно сметките си към мобилния оператор „Теленор“.
В гневното си писмо тя пише: „Ден след като засякоха телефона на моя приятел от 25 лева и някакви стотинки на 5.02 , аз го платих на 6.02. Ден след това го изключват поради надвишен лимит от 115 лв. И това им се заплати . Към днешна дата телефонът пак е спрян.След обаждане на 123 операторът ми каза, че трябва да заплатя 10 000 лева, защото е превишил лимита?!? Това са много пари, при положение че в периода, за който е тази сума, телефонът не е използван! От 123 ми отвърнаха, че може да е някаква грешка може би и той или трябва да пусне жалба и да падне чакане без отговор, или да си заплати въпросната сума! Искам да кажа, че това не е нормално!“.