Последвайте ни в Google News Showcase
Докога ще търпим шофьори от автобусна фирма „Етап”, които се държат нагло, невъзпитано и се изживяват като началници на пътниците, като ги третират като хора второ качество? При това билетите им никак не са евтини.
За пореден път се възмутих от обслужването на въпросната фирма, тъй като ми се наложи да пътувам с автобуса от София до Варна, за което платих немалката сума от 35 лв. Два часа след като тръгнахме, помолих шофьора да спрем някъде за 2-3 минути, за да посетя тоалетна. На всеки може да се случи. Той ме изгледа свирепо и троснато ми отговори, че можел да спре само насред шосето. Нямах избор, отговорих - добре. След малко спря, за да качи някакъв пътник и ми каза със заплашителен тон: „И по-бързичко”.
Няма да описвам унижението и срама, след като ми се наложи да клеча зад автобуса, а колите зад нас ни задминаваха. С мен слезе и една чужденка, която пътуваше за морето и не скри потреса и възмущението си от случващото се.
Да не говорим, че въпреки големите жеги, шофьорите спират климатика когато и за колкото решат, а ние, нещастните пътници се душим вътре и от страх не смеем да им направим забележка.
Някой трябва да каже на тези диваци и на шефовете им, че живеем в 21 век и да се погрижи за превъзпитанието им. Иначе клиентите скоро ще се опълчат и ще ги накажат. Като не са научени на обноски, да си ходят да карат из Делиормана.
А. Велчева, София