ЩЕ ИМ МИНЕ ЛИ НОМЕРЪТ: Розовата секта съсипва София - Васко Маслото и Мис Бони затварят още един централен булевард, приготвили проект за 50 млн.
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Помните ли, когато една от организациите, издигнали Васил Терзиев, ни осветли с прозрение, че трябвало общината да се разпорежда принудително с ползването на частни жилища в София? Така било в Барселона. Затова, ако имаш няколко имота и не живееш в тях, трябвало общината да ги отдаде под наем дори без твое съгласие. Защото иначе щели да изникнат “квартали-призраци“ с празни жилища. Това пише в свой анализ в "Труд“ топ юристът доц. д-р Борислав Цеков.
В пристъп на неомарксистка предизборна логорея Ваня Григорова тогава даже надскочи Терзиев - обяви как щяла да руши високите сгради, за да не пречели на въздуха и гледката. От години неомарксисткият бяс на същите среди пречи Витоша - нашата “планина града“ - да бъде достъпна с лифтове. Вместо да има удобен достъп до планината искат да направят София пешеходна.
“Спаси София“ на Борис Бонев има цял план да превърнат принудително столицата в място за пешеходни разходки, тротинетки, колела. Всеки модерен град се стреми да има широки улици и булеварди, за да може придвижването да става бързо и без перманентни задръствания.
Нашите неомарксисти в общината целенасочено ги стесняват. Да има удобства за паркиране на автомобили. У нас премахват паркоместа. В интерес на истината, първо Фандъкова се поддаде на техните внушения с ул. “Раковски“ и ликвидирането на няколко хиляди паркоместа чрез обособяване на пустеещи целогодишно и поради това напълно безсмислени места за тротинетки и колела на всяка улица.
Трябва да се предупреди обаче отсега - безобразието, което извършиха с “Патриарха“, “Витошка“ и “Нансен“, е само началото. После са решили да затворят “Стамболийски“ в частта от пл. “Света Неделя“ до площад “Възраждане“. Даже обществена поръчка готвят за 50 милиона лева. Както са тръгнали, сигурно ще посегнат и на други булеварди, а ако благодарните софиянци им гласуват и втори мандат, няма да е чудно, ако превърнат “Цариградско шосе“ в суперписта за колела и тротинетки. За да имало “алтернативен транспорт“ и да бъдел градът “споделен“.
Прочее, това е най-любимото клише на неомарксизма - те вече не отнемат, не забраняват, не ограничават - те правят нещата “споделени“. Нищо ново обаче - национализацията на частната собственост при марксизма-ленинизма също беше форма на споделяне на собствеността и средствата за производство, само че го наричаха “обобществяване“.